• vr. jun 26th, 2026

Het Nieuws Maar Dan Anders,

Anders Hoor Je Het Niet!

DEN HAAG (ANP) – Ook op melk- en sapflessen moet volgens het kabinet statiegeld komen. Minister Stientje van Veldhoven (Klimaat en Groene Groei, D66) werkt aan een voorstel om de statiegeldplicht uit te breiden naar alle plastic flessen tot en met 3 liter, schrijft ze aan de Tweede Kamer. Een voorwaarde is dat er maatregelen komen om problemen met hygiëne te voorkomen, vooral bij de zuivelflessen.


Source: https://www.dagelijksestandaard.nl/nieuws/kabinet-komt-met-statiegeld-op-melk-en-sapflessen

.


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *