• zo. dec 7th, 2025

Minister van Telecom Vanessa Matz (Les Engagés) heeft de nieuwe telecomoperator Digi op het matje geroepen vanwege de vele klachten die zijn ingediend bij de ombudsdienst. Ondanks de beweringen van Digi dat de problemen zijn opgelost, blijven de klachten binnenstromen.

Volgens de Franstalige zakenkrant L’Echo heeft de ombudsdienst in slechts vijf maanden tijd al 300 klachten tegen Digi ontvangen. Dit is een alarmerend aantal, zeker gezien de korte periode waarin de operator actief is. In vergelijking ontvangt een grote speler als Orange bijvoorbeeld 2.000 klachten per jaar. De klachten variëren van lange wachttijden bij de klantendienst tot problemen met nummeroverdracht en facturatie.

Matz heeft aangekondigd dat ze directe actie zal ondernemen om de situatie aan te pakken. General manager Jeroen Degadt van Digi Belgium erkent dat er in het begin klachten waren, maar benadrukt dat deze inmiddels zijn opgelost.

Ben jij ook een klant van Digi en wil je jouw ervaringen delen? Laat het ons weten via het onderstaande formulier. Misschien kunnen we samen een oplossing vinden voor deze problemen.


Source: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250509_92535412

.


Door NieuwsBlad

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *