De veiling van de iconische cowboyhoed van oud-premier Jean-Luc Dehaene voor De Warmste Week heeft 2.900 euro opgeleverd. “De ruime interesse en de opbrengst hebben onze verwachtingen overtroffen”, klinkt het bij Jong CD&V. Een delegatie overhandigde vrijdag de cheque.
De veiling van de cowboyhoed van Dehaene zorgde voor heel wat opwinding. Vanaf de eerste uren zat het bod al boven de 1.000 euro en tot de laatste minuten bleef het spannend. Uiteindelijk ging de hoed voor 2.900 euro naar een jonge ondernemer uit Ninove.
De opbrengst van 4.052 euro voor De Warmste Week werd mogelijk gemaakt door de veiling van verschillende items van prominente partijfiguren. Een ludieke manier om te laten zien hoe belangrijk het is om onzichtbaar zieken te steunen. De delegatie van Jong CD&V overhandigde vrijdag trots de cheque.
“Let the beast go!” riep Dehaene tijdens zijn rodeo-avontuur in Dallas. En met de opbrengst van de veiling heeft Jong CD&V inderdaad een beestachtig bedrag opgehaald voor het goede doel.
.
