• za. jun 27th, 2026

Het Nieuws Maar Dan Anders,

Anders Hoor Je Het Niet!

Het is werkelijk van een rabiate, infantiele gekte hoe het staatsapparaat in Den Haag de Nederlandse bevolking tegenwoordig behandelt. Waar de burger vroeger nog werd gezien als een volwassen individu met een gezond verstand, regeert vandaag de dag de totale betutteling. De overheid behandelt ons als kleine kinderen die voortdurend bang moeten zijn voor het weer. De allereerste ‘code rood’ vanwege de hitte heeft geleid tot een golf van hysterische maatregelen die de maatschappij volledig lamleggen. Scholen sluiten, de vuilnisophaal staakt en de officiële adviezen vliegen ons om de oren. Natuurkundige en wetenschapsjournalist Arnout Jaspers trekt in De Telegraaf fel van leer tegen deze lachwekkende paniekzaaierij: de angstindustrie is volledig losgeslagen!

“Vroeger dronken mensen gewoon als ze dorst hadden”

De kritiek van Jaspers, auteur van het nuchtere boek De Klimaatoptimist, legt de vinger direct op de zere plek van deze doorgedraaide overheidscultuur. We worden tegenwoordig overspoeld met door de staat gefinancierde pr-campagnes en Postbus 51-achtige waarschuwingen over de meest basale menselijke handelingen. Jaspers fileert deze waanzin genadeloos:

„Vroeger dronken mensen gewoon wanneer ze dorst hadden. Daar is ons lichaam op gebouwd, dat is het gevolg van miljoenen jaren evolutie. Nu vertelt de overheid ons dat we veel moeten drinken. Wat een kul.”

De grap is dat de overheid met haar angstzaaierij de maatschappij feitelijk ontwricht. Terwijl mensen vroeger zelfstandig de schaduw opzochten, sluiten openbare instanties nu massaal de deuren. Bibliotheken en kinderopvanglocaties gaan potdicht omdat vakbonden en managers het zogenaamd “te gevaarlijk” vinden voor het personeel om te reizen.

In steden zoals Gouda blijft het vuilnis zelfs op straat rotten omdat het te warm zou zijn voor de vuilnisophalers. Het resultaat? Een stinkende bende op straat en een toename van ongedierte. De overheid creëert zo haar eigen hygiënische crises!

VECHT MEE TEGEN HET PARTIJKARTEL: STEUN DE DAGELIJKSE STANDAARD EN DONEER NU! (Artikel gaat verder onder deze oproep)

De gevestigde orde en het linkse partijkartel doen er alles aan om onafhankelijke rechtse stemmen te smoren, te censureren en monddood te maken. Wij buigen niet voor de Hilversumse mores, weigeren ons te conformeren aan de deugcodes en blijven de rauwe, ongecensureerde waarheid opschrijven. Maar om deze frontale strijd vol te kunnen houden tegen de met miljoenen gesubsidieerde staatspers, hebben we jóuW hulp keihard nodig!

Laat het kartel niet winnen en steun onze onafhankelijke journalistiek met een directe financiële donatie. Elke euro is een rechtstreekse klap in het gezicht van de deugelite en helpt ons om de barricaden op te blijven gaan.

🔗 Doneren kan veilig en rechtstreeks via bankoverschrijving:

IBAN: NL95RABO0159098327

T.n.v.: Liberty Media

Samen trekken we de grens tegen de totale hypocrisie!

Het KNMI zoekt wanhopig naar haar eigen bestaansrecht

Natuurlijk is een hitteplan voor kwetsbare ouderen in verzorgingshuizen van wezenlijk belang, zo nuanceert Jaspers terecht. Maar de manier waarop instanties zoals het KNMI de rest van de gezonde bevolking terroriseren met onheilspellende filmpjes en “weermodellen”, is puur bedoeld om hun eigen miljardensubsidies te rechtvaardigen.

Het KNMI tuigt hele teams op met meteorologen, weermodellenexperts, klimatologen en communicatiemedewerkers om een paar warme zomerdagen te framen als een nationale noodtoestand. Jaspers legt bloot wat hier werkelijk aan de hand is:

„Die instanties moeten relevant blijven, hun bestaansrecht rechtvaardigen.”

Door deze aanhoudende stroom van ambtelijke bangmakerij wordt de burger systematisch vleugellam gemaakt. Mensen durven zelf geen logische beslissingen meer te nemen en wachten apathisch af wat de staatsmedia hen nu weer aanraden. We worden gevormd tot een afhankelijke massa die bij elk zonnestraaltje in paniek raakt en naar de overheid wijst.

Doorbreek de betutteling en word weer zelfstandig

Dit hele circus rondom ‘code rood’ is het zoveelste bewijs van een allesbetuttelende overheid die de controle over uw privéleven wil maximaliseren. Het kabinet-Jetten en haar slippendragers bij de staatsinstituten willen dat we permanent in een staat van angst leven, zodat we braaf hun miljardenverslindende klimaat- en controleplannen slikken.

De Nederlandse burger heeft geen behoefte aan een overheid die vertelt wanneer er een slok water gedronken moet worden of die ‘live koeltekaarten’ van theaters en kerken samenstelt. Sla die onzin over, vertrouw op uw eigen gezonde verstand en laat de overheid haar eigen bemoeizuchtige hitteplannen lekker in de prullenbak gooien. Het is de hoogste tijd dat we ons land bevrijden van deze verstikkende deug- en angstcultuur!

ELKE DAG RECHTS EN ONAFHANKELIJK NIEUWS: RECHTSTREEKS STEUNEN MET EEN DONATIE!

Als u wilt dat er in Nederland een vlijmscherp, rechts en onafhankelijk geluid blijft klinken dat de naïviteit van de politieke klasse en de valstrikken van het partijkartel genadeloos blootlegt, help ons dan om terug te vechten. Zonder uw directe financiële betrokkenheid worden we weggesmoord door de reguliere mediamafia. Laat ons rechtse geluid niet kapotgaan!

Maak het verschil en doe vandaag nog een donatie op onze officiële bankrekening:

  • a]:text-primary dark:[&>a]:text-white [&>a]:underline md:text-lg text-base”>Rekeningnummer (IBAN): NL95RABO0159098327
  • a]:text-primary dark:[&>a]:text-white [&>a]:underline md:text-lg text-base”>Ten name van: Liberty Media

Source: https://www.dagelijksestandaard.nl/binnenland/totale-hitte-hysterie-legt-nederland-lam-wetenschapper-kraakt-betuttelende-overheid-en-code-rood

.


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *